Investigació

Principals línies de recerca, publicacions i docència de l'Àrea de Ciència Política i de l'Administració:

1. Modernització del sistema polític-administratiu i enfortiment institucional de l'Estat.
  2. Modernització de la gestió pública.
  3. Direcció i gestió de Recursos Humans.
  4. Polítiques públiques, especialment sociolaborals.
  5. Govern, gestió i desenvolupament local.
  6. Teoria política.
  7. Sistema polític-administratiu d'Amèrica del Nord (Canadà, Estats Units, Mèxic)
  8. Integració política europea i llatinoamericana.

Des de juliol de 2007, l'Àrea de Ciència Política i de l'Administració compta amb l'Observatori Lucentino d'Administració i Polítiques Públiques. Grup de Recerca de la Universitat d'Alacant creat originalment amb el nom d'Unitat Singular de Recerca nº 37.

Ciència Política i de l'Administració

Alacant (Spain)