Observatori Lucentino d'Administració i Polítiques Públiques Comparades. Grup de Recerca Permanent de la UA

NOTÍCIES I ESDEVENIMENTS

L'Observatori Lucentí d'Administració i Polítiques Públiques Comparades es constitueix en l'any 2002 com una Unitat Singular d'Investigació promoguda per l'Àrea de Ciència Política i de l'Administració, adscrita al Departament d'Estudis Jurídics de l'Estat de la Universitat d'Alacant conforme als articles 7.2 i 83 de la Llei Orgànica 6/2001, d'Universitats, i al disposat en el vigent Estatut de la Universitat d'Alacant. En l'actualitat, actua com a Grup d'Investigació permanent de la UA, conforme a la normativa vigent en la matèria. Cal ressaltar que la denominació de Lucentino de l'Observatori, té el seu origen en el nom que es dió a la ciutat d'Alacant, durant la dominació de l'Imperi Romano.

L'Observatori Lucentí d'Administració i Polítiques Públiques Comparades, té per objecte l'estudi, la formació, la investigació, la innovació, la cooperació tècnica i la publicació en els àmbits o línies bàsiques d'investigació i/o estudi que apareixen en l'apartat "línies principals".

Observatori Lucentino d'Administració i Polítiques Públiques Comparades

Alacant (Spain)

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464