Departament d'Estudis Jurídics de l'Estat

NOTÍCIES I ESDEVENIMENTS

20/11/2019
VII JORNADES SOBRE CUBA

Oberta inscripció a les VII Jornades : “CUBA: ¿UN CANVI CONSTITUCIONAL BLOQUEJAT?", els dies 26 i 27 de novembre de 2019 en el Saló de Graus "Rector Ramón Martín Mateo" de la Facultat de Dret de la Universitat d'Alacant. Matrícula gratuíta, limitada a la capacitat de la Sala.

Es farà lliurament de certificat d'assistència de 10 hores.

02/10/2019

Publicada la convocatòria de "PREMIS DE RECERCA PER A TREBALLS FI DE GRAU I MÀSTER EN MATÈRIA DE TRANSPARÈNCIA, PARTICIPACIÓ CIUTADANA, BON GOVERN I BONA ADMINISTRACIÓ". El termini de presentació acaba el 15 d'Octubre de 2019.

RESOLUCIÓ DELS PREMIS.

05/11/2019
II SIMPOSIUM DE LA CÀTEDRA D'ECONOMIA BLAVA I PROMOCIÓ DEL SECTOR MARÍTIM RECREATIU

El pròxim dia 15 de Novembre, divendres, se celebrarà l'II Simposium de la Càtedra d'Economia Blava i promoció del sector marítim recreatiu, que enguany versarà sobre REPTES I PROBLEMÀTIQUES AMBIENTALS DEL SECTOR MARÍTIM RECRETARIVO A LA COMUNITAT VALENCIANA en el Saló de Graus "Rector Ramón Martín Mateo" de la Facultat de Dret. Assistència gratuïta, limitada la capacitat de la sala.

Imatge de Marlène Sellebråtingues en Pixabay

28/10/2019
CONFERENCIA "TRANSPARÈNCIA I PROTECCIÓ DE DADES EN L'ACCÉS A la INFORMACIÓ CADASTRAL: FONAMENTS D'UNA RENOVADA VOCACIÓ DE SERVEI"

A càrrec de D. Tomás Moreno Bueno, Assessor de Coordinació de la Direcció general del Cadastre del Ministeri d'Hisenda, el pròxim dia 4 de novembre, a les 12,30 hores en la Sala de Conferències de la Seu Universitària Ciutat d'Alacant, c/ Sant Fernando, 40. Entrada gratuíta, limitada a la capacitat de la sala.

14/10/2019
COMENÇAMENT DEL MASTER UNIVERSITARI EN DRET AMBIENTAL I DE LA SOSTENIBILITAT

Dimecres que ve dia 16 d'octubre a les 16 hores, donarà començament el Màster en l'aula 15 de la Facultat de Dret

15/10/2019
JORNADA LA CANYADA REAL - UNIVERSITAT D'ALACANT. PATRIMONIS DE LA HUMANITAT EN EL PASTORALISME

Dijous que ve, dia 17, se celebrarà en el Saló de Graus "Rector Ramón Martín Mateo" de la Facultat de Dret la Jornada LA CANYADA REAL - UA. PATRIMONIS DE LA HUMANITAT EN EL PASTORALISME. Pots consultar el programa ací.

02/09/2019
SEMINARI: "TRANSPARÈNCIA, INFORMACIÓ I RECONEIXEMENT DELS DRETS DIGITALS

Obert el termini d'inscripció al Seminari TRANSPARÈNCIA, INFORMACIÓ I RECONEIXEMENT DELS DRETS DIGITALS. 27 de setembre en la Sala de Judicis de la Facultat de Dret de la Universitat d'Alacant. Inscripció gratuíta, limitada a la capacitat de la sala.

26/07/2019
SEMINARI OPEN DATA Vs PROTECCIÓ DE DADES

Obert el termini d'inscripció al Seminari OPEN DATA Vs PROTECCIÓ DE DADES, que se celebrarà en horari de 16 a 21 hores en la Facultat de Dret de la Universitat d'Alacant. Inscripció gratuïta

Departament d'Estudis Jurídics de l'Estat